مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!
مرا به خاطر آور...!

من ندانم که کی ام
من ندانم که چی ام
من فقط میدانم که.....
تویی شاه بیت غزل زندگی ام...!
اللهم عجل لولیک الفرج...!

منوی بلاگ
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا به خاطر آور...!

یک طرف خاطره ها یک طرف فاصله ها...!





نبودنی به رنگ ناباوری...!

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۶ ق.ظ

گاه

نبودن هایی هست

به رنگ ناباوری

نبودن هایی که باورش سخت است

می دانی نیست

اما

باور نمیکنی

فقط

عادت میکنی به نبودنش

و

من

بیزارم از هر چه عادت کردن است

.

.

.

باز هم سه نقطه و حرف هایی از جنس نگفتن.

 ....

تقدیم به دوستی که عزیزش را از دست داد                                                                              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۸
آیینه دار لاله ها...!

نظرات  (۴)

...
سلام
چیزی به رفتنم نمونده ها ...

دود این شهر مرا از نفس انداخته است
به هوای حرم کرب و بلا محتاجم

حلال کنید
التماس دعای فرج
سلام بزرگوار

سال نو مبارک

بلاخره ما هم با دعای شما عازم وادی نور شدیم / التماس دعا
پاسخ:
سلام
خوشا به حالتان
و عجب سعادتی...
محتاج دعا
یا زهرا
۰۱ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۳۱ خادم الشهداء
انشاءالله فردا عازم کربلای ایران هستم

دعاگوی همه ی همسنگران خواهم بود

خادم الشهداء را حلال کنید

یاعلی
پاسخ:
سلام
التماس دعا
و خوشا به سعادتان
یازهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی